Noniin, täällä taas. Mitäpä minulle kuuluu? Noh, ensimmäisenä pitää sanoa, että kipujen kanssa tilanne on sama, vähän pahempi tosin. Kivut ovat siirtyneet nyt niskaan, niskat ovat olleet kuukauden kaksi todella huonona. Jatkuvasti jomottaa, särkee, pakottaa. Yritän sauvakävellä, venytellä, käytän lämpötyynyä, niskahierontatyynyä, nukkuessa "niskatyynyä"... Että jooh. Noh, kyllä tämä silti jotenkin tässä menee. Välillä on parempia päiviä, välillä tuntuu ettei yksinkertaisesti jaksa. Paino on vähän päässyt nousemaan, jatkuvissa kivuissa oleminen on aiheuttanut sen, että syön siihen ahdistukseen ja stressiin mitä se aiheuttaa. Pitäisi lopettaa ennenkuin karkaa käsistä. Painonnousu johtaisi vain lisääntyviin kipuihin, joka pyörähtäisi äkkiä pois hyppysistä.

Pelintekokurssi loppui kesäkuun alussa. Sain toteutettua pitkäaikaisen haaveeni, eli oman pelini tekemisen. Olen erittäinkin tyytyväinen tähän lopputulokseen. Nyt saan olla toistaiseksi "kesälomalla". Ihan hyvää vaihtelua oikeastaan. Tosin kunpa nämä kivut loppuisivat, niin voisi nauttiakin lomasta. Olen aika väsynyt jo. Tälläkin hetkellä niskat tuntuvat tosi rasittuneilta, ei tahdo pystyä olemaan paikallaan, pitää taivutella ja käännellä päätä jatkuvasti pakonomaisesti. Noh... Taidan tästä lähteä hieromaan niskoja, sitten keksin jotain millä saan päivän kulumaan jotta pääsen taas nukkumaan. Välillä yötkin menee valvoessa, mutta toistaiseksi olen saanut yöt nukuttua, mistä olen iloinen. Päivät tuntuvat vielä pidemmiltä jos olet nukkunut koiranunta. 

Katsotaan paremmalla aikaa, vanhan viisauden mukaan kärsin tästä paskasta 2-6 kuukautta, jonka jälkeen kipu vaeltaa jonnekin muualle.